بلاگ

پرو فرش دستباف حیدریان در محل

پرو فرش دستباف حیدریان در محل

خرید فرش دستباف یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین کارهایی است که ما برای زیباسازی محیط اطرافمان انجام می‌دهیم. طول عمر بالای فرش دستباف که گاهی به چند قرن نیز می‌رسد در کنار ارزش بالای مادی آن به ما گوشزد می‌کند که هنگام خرید بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنیم. چراکه هنگامی‌که فرش دلخواه و مطلوبمان را پیدا کنیم، دل کندن از آن و تعویض کردنش برای بسیاری دشوار است. معمولاً برای بسیاری از ما، هنگام خرید فرش این دغدغه وجود دارد که آیا فرش دلخواه ما لزوماً انتخاب مناسبی برای ما هست یا خیر. در این پست از وبلاگ فرش حیدریان با ما همراه باشید برای معرفی یکی از خدمات فرش حیدریان که به شما همراهان همیشگی برای انتخاب بهتر فرش دستباف ایرانی کمک می‌کند.

پرو فرش دستباف در محل یعنی چه؟

فرش حیدریان به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان فرش دستباف در ایران، از بیش از یک قرن پیش همواره ارتباط نزدیکی با مشتریان خود داشته است. این مجموعه به تجربه دریافته است که بسیاری از مشتریان صرفاً سلیقه شخصی را معیار انتخاب خود قرار نمی‌دهند و به نکات بسیار دیگری نیز توجه دارند. یکی از این نکات همخوانی فرش با محیط است که از طریق پرو بهتر بررسی خواهد شد.

پرو فرش دستباف راهی برای انتخاب اندازه بهینه

پرو فرش دستباف ایرانی به ما امکان این را می‌دهد که فرشی با اندازه مناسب محلمان را انتخاب کنیم. نسبت اندازه خانه با مبلمان و فرش دستباف یکی از مهم‌ترین المان‌هایی است که در طراحی دکوراسیون داخلی باید به آن توجه داشته باشیم. عوامل بسیاری وجود دارند که می‌توانند درک ما از اندازه را به هم بریزند، ازجمله این عوامل می‌توان به ارتفاع سقف محل، اندازه مبلمان محل، رنگ‌بندی حاکم بر مکان، نور محیط و فراتر از همه این‌ها سلیقه. مؤلفه سلیقه به‌قدری تأثیرگذار است که می‌تواند بر همه قضاوت‌های ما در این راه تأثیر بگذارد.

پرو فرش دستباف و انتخاب سبک

بسیاری از ما هنگام خرید بر سر دوراهی بین سبک‌های مختلف قالی‌بافی ایرانی گیر می‌کنیم. مثلاً می‌دانیم یک فرش آبی می‌خواهیم، اما نمی‌دانیم که این فرش را از بین کدام‌یک از سبک‌های قالی‌بافی شهری، روستایی و عشایری انتخاب کنیم. یا مثلاً می‌دانیم که یک قالی دستباف با طرح درخت زندگی می‌خواهیم، اما نمی‌دانیم که این طرح را از بین فرش‌های کردستان حیدریان انتخاب کنیم یا فرش‌های قشقایی. به همین خاطر بهترین کار برای ما آن است که گزینه‌های نهایی‌مان را به محل برده، در آنجا پهن کنیم و زیبایی و دل‌نشینی آن‌ها در محیط را به تماشا بنشینیم و درنهایت انتخاب کنیم.

پرو فرش دستباف و گزینش رنگ‌بندی ایدئال

بسیاری از ما یک رنگ دلخواه داریم و دوست داریم اغلب اشیا دوست‌داشتنی‌مان با این رنگ آراسته‌شده باشند؛ اما رنگ دلخواه ما همواره بهترین انتخاب برای ما نیست. اگر خانه کوچکی داریم شاید رنگ‌های تیره فضا را کوچک‌تر نشان بدهند. یا به‌عنوان‌مثال اگر فاصله در ورودی منزل با هال بسیار کم است، انتخاب فرش‌های روشن ممکن است ما را برای تمیزکاری فرش و شستشوی آن دچار زحمت کند. از طرفی همخوانی فرش با مبلمان و سایر اکسسوارهای داخلی بسیار مهم است. باید توجه کنیم که مبل و بسیاری از لوازم جانبی نظیر کنسول، پاف، استول، مسند، چراغ و بسیاری موارد دیگر، بسیار راحت‌تر از فرش تعویض می‌شوند و می‌توانند همواره رنگ و روی جدیدی به محیط ما بدهند؛ اما فرش به‌عنوان عنصر مادر و پایه دکوراسیون باید به رنگی انتخاب شود که همواره و در اغلب شرایط باب میل ما و همخوان با فضای ما باشد.

پرو فرش و همخوانی با دکوراسیون داخلی

مسلماً هیچ‌کدام از ما دلمان نمی‌خواهد فرشی را بخریم و به خانه ببریم اما به هیچ‌کدام از وسایل ما نیاید. پرو فرش در منزل راهی برای فهمیدن این است که آیا فرش انتخابی ما به سایر وسایلمان می‌آید یا خیر. هنگامی‌که با دکوراسیون‌های سراسر مدرن و سراسر کلاسیک یا سنتی سروکار داریم می‌دانیم که انتخاب درست برای ما یک فرش مناسب با همین فضاها از کالکشن‌های مدرن یا کلاسیک است؛ اما از طرفی امروزه بسیاری از ما در فضاهایی با سبک دکوراسیون تلفیقی سکونت و رفت‌وآمد داریم و همین موضوع ضرورت پرو فرش را مطرح می‌کند. در دکوراسیون‌های تلفیقی ممکن است المان‌های مختلف از بسترهای متفاوت انتخاب شوند، به همین خاطر بهترین راه برای انتخاب مطمئن فرش دستباف، پرو آن در منزل است.

پرو فرش دستباف ایرانی در مجموعه حیدریان

مجموعه فرش حیدریان با سابقه بیش از یک قرنی تولید و عرضه فرش دستباف، سرویسی را به همراهان و مشتریان این مجموعه ارائه می‌کند که پرو فرش دستباف در محل نام دارد. در این سرویس شما می‌توانید قالی‌ها و گلیم‌های مطلوب خود را به‌صورت حضوری در شعب این مجموعه یا از طریق وب‌سایت فرش حیدریان و فروشگاه زییین، یا ارتباط مجازی با کارشناسان ما انتخاب کنید. فرش‌های دلخواهتان در اسرع وقت و هماهنگ با زمان شما، توسط همکاران ما به خانه، دفتر و محل‌های شما ارسال می‌شوند تا سر فرصت و با فراغ بال و متناسب با ویژگی‌های فضای خود اقدام به انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید