کاربر گرامی، با توجه به اینکه تمامی خدمات ارائه شده در وب‌سایت مجموعه زییین تابع قوانین طرح شده در این بخش است، مطالعه آن پیش از استفاده از خدمات الزامی بوده و ثبت‌نام در این مجموعه به منزله پذیرش این شرایط و قبول کلیه قوانین از طرف شما خواهد بود.

آنچه که در ادامه آمده است قوانین و مقررات وضع شده در همین زمینه برای فعالیت و خرید در وب‌سایت زییین است که جهت حفظ حقوق تولیدکنندگان و هنرمندان، خریداران و کاربران شرکت زییین وضع شده‌اند. این قوانین و مقررات همچنین منطبق با قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کشور است و هرگونه فعالیت در این حوزه به معنای توافق کامل با آن خواهد بود.

گفتنی است شرکت زییین تعهد دارد تا حریم شخصی کاربر خود را حفظ کرده و در همین مسیر تمام تلاش خود جهت امن‌تر و راحت‌تر شدن استفاده از سایت را در نظر بگیرد. قوانین مندرج در این سایت ممکن است در طول زمان تغییر کند، این تغییرات در همین صفحه درج و بروز رسانی می شود و آگاهی از این تغییرات به عهده کاربر می باشد.

ضوابط و تعهدات سایت زییین:

  ۱- زییین تمام مسئولیت‌های مربوط به محتوایی که در وب‌سایت قرار دارد شامل تصاویر، محتوای متنی، قیمت محصولات و هر نوع محتوای دیگری را بر عهده گرفته و هرگونه تخلف از قوانین جاری کشور را مستقیما و شخصا پاسخگو خواهد بود.

۲- زییین مسئولیت ارسال محصولاتی که هزینه آنها پرداخت شده است، سالم بودن محصول در زمان ارسال کالا، تشخیص اصالت کالا و تطابق کیفیت محصول با تصاویر موجود در سایت، توضیح و توصیفی که در مورد محصولات نوشته می‌شود را بر عهده میگیرد.

۳- کیفیت محصولات موجود، قبل از قرارگیری در سایت توسط تیم متخصص شرکت زییین کارشناسی خواهد شد.


۴- کالاهای موجود و معرفی شده در سایت زییین دارای تصاویر، توضیحات، و نام‌هایی مطابق با قوانین جاری کشور هستند.

۵- ارسال محصولات به مقصد استان‌ها، شهرها و روستاها از طریق باربری‌های معتبر به‌صورت پیش کرایه انجام می‌شود و هزینه حمل از باربری به عهده مشتری است.

۶- زمان ارسال کالا به مقصد استان‌های تهران و البرز تا ۴۸ ساعت و برای سایر استان‌های کشور تا یک هفته متغیر بوده و لازم به ذکر است که مدت زمان اعلام شده تقریبی است.

۷- توجه داشته باشید که افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچگونه حق و حقوقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، بر روی کالا اعمال شده و به طبع باعث تغییر در سبد کالا نیز خواهد شد.

بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به ویژه درباره کالاهایی که تحت عنوان هیجان‌انگیز، حراج،‌ تخفیف و پروموشن و دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود که  هرچه سریع‌تر سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.

 شایان ذکر است سفارشات تنها زمانی نهایی می‌شوند که کاربران کد سفارش خود را دریافت کرده و بدیهی است که زییین هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که کد نهایی سفارش آنها برای مشتری ارسال نشده باشد، ندارد.

۸- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید، مانند اتمام موجودی، مبلغ پرداخت شده تا ۷۲ ساعت کاری به حساب مشتری بازگردانده می‌شود.

۹- تعویض فرش از هنگام تحویل کالا تا یک روز به شرط عدم پاخوردگی و نو بودن کالا و صرفا با تشخیص کارشناسان شرکت زییین میسر خواهد بود و پس از مدت مذکور و یا در صورت پاخوردگی امکان تعویض کالا به هیچ وجه مقدور نخواهد بود.

۱۰- در صورت عودت دادن، مرجوع نمودن و یا تعویض کالای خریداری شده، هزینه حمل به عهده مشتری خواهد بود.


قوانین و ضوابط کاربران:

خریداران در ۷ روز هفته و در کل ۲۴ ساعت شبانه روز امکان خرید از سایت را دارند.کاربران توجه داشته باشند که باید هنگام سفارش کالا، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. همچنین آدرس ارسالی کالا باید دقیق و درست وارد شود. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص و یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری نخواهد بود .

بازگشت کالا:

خریداران محترم می توانند حداکثر در یک روز کاری از سفارش خود انصراف و یا کالای خریداری شده را بازگشت دهند. شرکت زییین  نیز با تکیه بر اصل مشتری مداری و احترام به قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده، به تمامی مشتریان خود این امکان را می‌دهد که بتوانند کالای خود را بازگردانند.

شرایط بازگشت کالا:

۱- در مورد کالاهای شکستنی در صورت آسیب دیدگی کالا در زمان تحویل توسط مامور پست، خریدار باید صورت جلسه آسیب کالا را از مامور پست دریافت کند و از همین طریق نیز پیگیر باشد.
 
۲- در صورت خرید و ارسال کالا، در صورتی که قصد بازگشت کالا را داشته باشید باید تا یک روز کاری انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید. در این حالت برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه کالا حفظ شده و از آن استفاده نشده باشد و همچنین به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود. اگر کالا به همراه هدیه ارسال شده است، بازگرداندن هدیه همراه نیز الزامی است. در این صورت ظرف ۴۸ ساعت کاری کل مبلغ اولیه پرداخت شده به حساب مشتری واریز می‌شود. توجه داشته باشید هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا امکان استفاده از این سرویس را لغو می‌کند.